ELEKTROCENTRÁLY > HONDA
Jednofázová elektrocentrála EC 4000G AVR
|
|||||||
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí nebo přístrojů s elektronikou. Tato robustní a odolná "rámovka" EC 4000G AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí nebo přístrojů s elektronikou. Tato robustní a odolná "rámovka" EC 4000G AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. TECHNICKÉ PARAMETRY Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 800 x 540 x 550 Startování Ruční Elektrický výstup 230V / 50Hz Maximální výkon (VA) 4200 Technologie regulace el.výstupu Elektronická regulace AVR Stejnosměrný výstup - Objem palivové nádrže (litrů) 5,3 Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) 3,5 Model motoru Honda GX 270 Suchá hmotnost (kg) 63 Třída krytí IP 23 Garantovaná hladina hluku - dB(A) 96 Systém zapalování Tranzistorové bezkontaktní Vrtání a zdvih (mm) 77 x 58 Typ elektrocentrály Jednofázová Chlazení Nucené vzduchem Jmenovitý proud (A) 15,7 Jmenovitá frekvence (Hz) 50 Jmenovité napětí (V) 230 Jmenovitý výkon (VA) 3600 Zdvihový objem (cm3) 270 Objem olejové náplně (litrů) 1,1 Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) 3000 |
|||||||
DALŠÍ ZBOŽÍ ZE STEJNÉ KATEGORIE |
|||||||
Máte nějaký dotaz k tomuto výrobku? Využijte formuláře vpravo. |